неділя, 6 листопада 2016 р.

Основи проектування технологічного процесу на комплекс колійних робіт

Основи проектування технологічного процесу на комплекс колійних
робіт
Роботи обов'язково поділяються на:
– підготовчі;
– основні;
– заключні (опоряджувальні).
Особливо важливий такий розподіл для робіт, пов'язаних з порушенням цілісності або стійкості колії. Основні роботи проводяться в «вікна» або в інтервалах між поїздами. Для їх швидкого і якісного виконання необхідна ретельна підготовка, що і виконується в підготовчий період.
Ціль підготовчих робіт полягає в тім, щоб забезпечити виконання основних робіт у найкоротший термін і з високою якістю при максимальному використанні засобів механізації й автоматизації.
Заключні роботи виконуються для ліквідації деформацій, що виникають у колії в період обкатування і для приведення її в повну відповідність технічним умовам на утримання колії.
Основні роботи відповідають змістові роботи. При виконанні їх, як правило, поділяють на роботи, що виконують у «вікна» і після «вікна». Іноді роблять і основні роботи до «вікна». Під час «вікна» виконують основні роботи комплексу колійних робіт, а після «вікна» виконують роботи, необхідні для ліквідації деформацій, що виникають на колії після пропуску перших поїздів, а також для підвищення його стійкості у вертикальній і горизонтальній площинах.
Проектування комплексу робіт починається з проектування основних робіт у «вікно», оскільки від величини фронту робіт у «вікно» і періодичності надання «вікон» залежить організація інших робіт.
Загальний темп робіт задається основними роботами у «вікно», а в них – темпом  ведучої машини.
Необхідність розподілу колійних робіт на  підготовчі,
основні й оздоблювальні
З метою зменшення збитків від надання «вікон» роботи необхідно організувати  в такий спосіб:
–  щоб у «вікно» забезпечувалася найбільша можлива продуктивність праці;
– щоб ті роботи, які можна виконати без преривання руху поїздів, виконувалися без надання «вікон».
Тому всі колійні роботи підрозділяються на підготовчі, основні й оздоблювальні або заключні.
До підготовчих робіт відносяться:
– перевірка стану колії з виконанням необхідних вимірів, уточнення місця й обсягу намічених робіт;
– доставка необхідних матеріалів до місця робіт з розвантаженням і розкладкою їх по фронту робіт;
– підготовка колії та його  окремих елементів до виконання основних робіт.
Склад основних робіт визначається найменуванням робіт або їхнього комплексу.
Опоряджувальні роботи  забезпечують приведення колії в стан, що цілком  відповідає вимогам технічних умов, установлених для даного виду ремонту або даних робіт. До них включаються також роботи, необхідні для виправлення колії в плані і профілі після його обкатування поїздами.
Переважна більшість підготовчих і опоряджувальних робіт виконується без закриття перегону, у періоди, вільні від руху поїздів, практично без корекції графіка руху. Основні ж роботи виконують, в основному, на закритому для руху поїздів перегоні в «вікно». Вони зв'язані з розривом рейкової колії і значним ослабленням колії і при планово-попереджувальному ремонті колії проводяться з застосуванням машин важкого типу. Роботи організують так, щоб у призначений термін відремонтована колія була приведена у стан, що забезпечує безпечний пропуск поїздів хоча б зі зниженою швидкістю.
Розглянемо, наприклад, одиночну зміну накладок у стику на 1 нитці.
 Підготовчі роботи будуть: зачищення заусенців на шпалі, висмикування 3-го костиля, зннімання 2-го і 5-го болтів і т.д. Основні роботи виконуються після огородження місця робіт сигналами зупинок і містять у собі:
– розшивку інших костилів;
– знімання 4-х болтів;
– зннімання старих накладок і встановлення нових;
– встановлення 4-х болтів;
– забивання костилів.
До заключних робіт відносяться:
– встановлення 2-х болтів, що залишилися, і підкріплення інших;
– забивання відсутніх костилів;
– збирання сміття й оправлення баластової призми.

Методика проектування технологічного процесу на комплекс робіт.
Для виконання ремонтів КМС розробляє робочий технологічний процес виконання колійних робіт, що представляє собою детальний план їхньої найбільш ефективної організації. Це дозволяє виконувати роботи в зазначений термін з високою якістю та мінімальними витратами.
Робочі технологічні процеси розробляються на основі типових технологічних процесів з урахуванням всіх особливостей місцевих умов.
Методика проектування технологічного процесу полягає у наступному:
1  Вибір способу виконання головних робіт та способу розміщення монтерів вздовж фронту робіт
2 Вибір ланцюга машин
3. Визначення добової продуктивності КМС
4. Задання періодичності виділення вікон та визначення необхідного фронту робіт у "вікно" для можливості виконання капітального ремонту колії в заданий строк
5  Визначення необхідної тривалості "вікна", оптимального та можливого для заданої ділянки
7 Упорядкування переліку і обсягу робіт з прийнятого варіанта (складення відомості), що входять у повний цикл ремонту колії, відповідно до чинної класифікації про розподіл цих робіт у порядку послідовності їх виконання на періоди: попередній, підготовчий, основний і заключний.
8  Підрахунок потреби в робочій силі для виконання основних робіт.
9   Підрахунок  потреби  в  робочій  силі  для   виконання   підготовчих   і опоряджувальних робіт.
10 Розробка  календарного  графіка  виконання  підготовчих,  головних  І опоряджувальних робіт для прийнятого варіанта
11 Визначення складу КМС, необхідного для виконання всіх робіт за прийнятим варіантом.
12  Визначення кількості машин,  механізованого і ручного інструменту, необ­хідного для виконання робіт з капітального ремонту.
13  Розробка заходів щодо забезпечення безпеки руху поїздів при виконанні робіт з капітального ремонту колії:

14  Заходи і вимоги до техніки безпеки при виконання робіт

Немає коментарів:

Дописати коментар